Trykk Page

Hvordan får jeg en presse pass?

Alle journalister må forhåndsregistrere å kvalifisere for presseakkreditering. Komplementære presse billetter er gitt først til de som arbeider for å ferdigstille. Selv om vi vil prøve å imøtekomme alle presse personell, Tildelingen vil være begrenset, working on a first come first served basis. If you wish to register, please email your name, publication/outlet and your contact details to RMerriman@advent-communications.co.uk or to sdavies@advent-communications.co.uk

Photographers 'passerer

Vi bare akkreditere 10 fotografer, og de har rett til å gå inn i parade området på egen risiko.

Kan jeg ordne intervjuer i forkant av festivalen?

Representatives of Shakespeare’s Celebrations Partnership will be available for media interview by prior arrangement. Der intervjuet er knyttet til forfatteren eller utøver vises på festivalen vil vi gjøre alt vi kan for å tilrettelegge for dette. Ta kontakt RMerriman@advent-communications.co.uk or to sdavies@advent-communications.co.uk

Kan vi filme parade?

Tilgang til området kan gjøres tilgjengelig for diskret mannskaper. Details on filming other events apart from the Birthday Parade can be found in the media pack, which is distributed to accredited media.

Utenlandske TV-selskaper kan kjøpe festival opptakene. Ta kontakt med oss ​​for å få tilgang til opptakene.